Relaxare si respiratie pentru eliminarea fricii si a oboselii

Relaxare si respiratie pentru eliminarea fricii si a oboselii

Ne concentram asupra respiratiei. Amintiti-va ca respiratia si creierul sunt strans legate. Controland respiratia si facand-o sa fie foarte lenta, calmam mintea.

Relaxati degetele picioarelor, gleznele, genunchii, coapsele, soldurile. Concentrati-va pe relaxarea incheieturilor din aceasta zona.

Eliberati tensiunea si incordarea din coloana vertebrala si spate. Relaxati regiunea abdominala apoi pieptul astfel incat inima si plamanii sa profite.

Relaxati umerii permitand relaxarii sa cuprinda bratele. Continuati sa relaxati fruntea, fata si pielea capului. Trupul este complet relaxat acum.

Incetiniti-va si reglati-va respiratia, faceti-o sa fie complet ritmica, fara niciun sunet.

Atingeti-va cu varful degetelor de la mana dreapta in mijlocul pieptului, concentrandu-va asupra acestei zone.

Repetati in soapta o afirmatie care sa va ajute sa va intariti vointa, hotararea, perseverenta sau orice alta calitate pe care simtiti ca ar trebui sa v-o dezvoltati. Iata cateva exemple:

“Randamentul meu se imbunatateste zilnic”

“Lucrez cu entuziasm”

“Realizez ceea ce mi-am propus”

“Vointa mea se intareste zilnic”

“Trupul meu este puternic, spiritul imi este ferm”

  • In timpul relaxarii  incordarea muschilor si a tesuturilor scade foarte mult, ceea ce duce la o sporita irigare cu sange a acestora, oferindu-le substante nutritive si oxigenul esential  pentru eliberarea energiei. Totodata resturile sunt eliminate din sistem. Eliminarea lor alunga oboseala. Frica va disparea instantaneu.

Puteti asculta inregistrarea acestei meditatii aici.

Lasă un comentariu